آلاچیق شعر

نقد و گزارشات ادبی

آلاچیق شعر

نقد و گزارشات ادبی

جلسه هفتگی۳/۵/۸۷

بسمه تعالی

جلسه هفتگی کانون ادبی خانه فرهنگ هاشمی(آلاچیق شعر)روز پنجشنبه مورخ۳/۵/۸۷با نگاهی به داستانهای کوتاه ایرانی و با حضور خلیل دلملکی و اعضا حاضر در جلسه برگزار گردید جلسه رأس ساعت ۱۵:۴۵با شعر خوانی اعضا حاضر در جلسه آغاز و سپس با سخنرانی خلیل دلملکی در مورد تاریخچه داستان کوتاه ایرانی از ابتدای داستان نویسی نوبن ایران آعاز و تا زمان حاضر ادامه پیدا کرد در خانمه با پرسش و پاسخ اعضا و شعرخوانی و داستان خوانی جلسه رأس ساعت۱۷:۳۰ به پایان رسید جلسه هفته آینده روز پنجشنبه مورخ۱۰/۵/۸۷با نگاهی به شعر طنز ایران با حضور آقای رضا رفیع رأس ساعت ۱۵درمحل خانه فرهنگ هاشمی برگزار می گردد

آدرس:میدان آزادی-خیابان آزادی-خیابان شهیدان-میدان هاشمی-خانه فرهنگ هاشمی

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://ravabet.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ لوازم خنده و شوخی ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد